Hallo allemaal, Graag meld ik me aan bij jullie Hollandse pot en ben ik nieuwschierig naar jullie bevindingen, zoektochten en ervaringen op Gaia, in jullie zelf en de rest van de wereld. Ik ben sinds kort aangemeld en erg opgetogen over de mooie lichtjes die ik hier allemaal tegen kom. Prachtige verhalen, krachtige levens, bezielingen en vooral optimisme en het geloof in onze eigen creatie. Fijn om hier te zijn.
Het lijkt welhaast of de Nederlanders zoveel ingebrgerd zijn in andere culturen dat ze elkaar *en misschien wel zichzelf* niet meer weten te vinden. Dit, terwjil er juist zoveel is wat wij via onze opvoeding in een pseudo ideale maatschappij, positief kunnen delen met de rest van de wereld, die er misschien WEL wat mee kan.
Sinds maanden log ik weer eens in, en ontdek tot mijn eigen verbazing dat mijn “sign” gebruikt is door “the master” om een mening weer te geven. Nu was ik er al sowieso niet zo'n fan van dat “het zaad ter verbetering van ons universum” letterlijk verkocht werd. Maar ja, zo heeft de geschiedenis al vaker laten zien dat elk idee te koop is. Ik dacht; ik laat het in ieder geval aan mijn Medelanders weten. Wat jullie er vervolgens mee doen is aan jullie. Overigens schijnen ook een paar van mijn citaten buiten mijn medeweten om op Het Net gestort te zijn.
Ik begrijp je boodschap niet zo goed. Bedoel je dat jij de post van 17 juli niet hebt geschreven? Ik vond het net zo leuk dat er weer eens iemand reageerde.
Ik snap het niet helemaal, zou je het misschien uit willen leggen?
Inderdaad, in juni en juli heb ik mij niet bij Gaia laten zien. Hoe, wie of wat dan mijn login sign gebruikt heeft om een statement te plaatsen, blijft voor mij waarschijnlijk alrijd een raadsel. Even zat ik nog te denken dat er iemand op mijn pc had gezeten. Maar dan had ze ook mijn password moeten weten. Sowieso heb ik al sinds januari veel te weinig tijd om onbekende mensen tot nieuwe en waardevolle vrienden te maken. Laat staan dat er onbekenden in mijn cottage bezig zijn geweest.
He Rick, bedankt voor de uitleg. Dat is niet leuk en niet ok dat dat gebeurt is. Ik hoop dat je het hebt gemeld en zoniet, laat het dan weten als het weer gebeurt, want ik vind het wel belangrijk dat zulke dingen gemeld worden. Ik kreeg laatst ook zo'n vreemde spam mail en ik heb het meteen gemeld en ze zijn er wel achter gekomen hoe of wat en daar hebben ze wat aangedaan. Ze (het team natuurlijk). He groetjes en tot spreeks, ik bedoel schrijfs (lol)!